پاسخ به سوالات متداول از خودرو رادار

سوالات متداول

۱- خودرو رادار چیست؟

خودرو رادار یک سرویس ارسال آکهی‌ خودرو است که در سریع‌ترین زمان ممکن آگهی‌های خودرو را با توجه به نیازمندی کاربران برای آنها ارسال می‌کند. با خودرو رادار آگهی‌های خودروی دیوار و شیپور و باما زودتر از بقیه و یک جا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

۲- چطور می توانم از خودرو رادار استفاده کنم؟


با استفاده از بات و اپ این سرویس شما می توانید تنظیمات خود را انجام داده و بر اساس این تنظیمات آگهی خودرو‌های مدنظرتون را دریافت کنید.

۳- چطور می‌توانم از بات تلگرامی خودرو رادار استفاده کنم؟

شما کافی است وارد سایت khodroradar.com‌ شوید و دکمه بات خودرو رادار را بزنید تا عضو بات شوید. علاوه بر این در تلگرام با جستجوی KhodroradarBot می توانید اقدام به عضویت در این بات کنید.

۴- چطور می‌توانم از اپ خودرورادار استفاده کنم؟

شما کافی است وارد سایت khodroradar.com‌ شوید و دکمه نصب اپ خودرو رادار را بزنید.

۵- اپ خودرو رادار برای چه پلتفرم‌هایی قابل استفاده است؟

این اپ برای سیستم‌های اندروید، iOS‌ و ویندوز قابل استفاده است.

۶- اپ خودرو رادار چه امکاناتی بیشتر از بات تلگرامی دارد؟

شما در اپ خودرو رادار می‌توانید با توجه به تنظیماتی که انجام داده‌اید، لیست خودروهای موجود به همراه تصاویر و اطلاعات جزئی خودرو را دریافت کنید. علاوه بر این امکاناتی نظیر فیلتر کردن نتایج به شما کمک می‌کند تا اگر در بین آگهی‌های نمایش داده شده به دنبال خودروی مشخصی هستید به راحتی آن را پیدا کنید.

۷- چطور می‌تونم از نحوه کار با اپ خودرو رادار مطلع شوم؟

شما در فیلم آموزشی زیر می‌توانید نحوه استفاده از اپ خودرو رادار را ببینید:

۸- مزیت خودرو رادار چیست؟

دیگر نیاز به ساعت‌ها جستجو نیست، خودرو رادار با سرعت آگهی‌های ثبت شده در سایت‌های خودرویی بر اساس تنظیمات انتخابی مشترکان را به تلگرام و اپ آنان می‌فرستد. کاربران دارای اشتراک می‌توانند بسیار سریع‌تر از سایر کاربران، به آگهی‌های منتشر شده دسترسی داشته باشند، این مزیت در بلندمدت به معنی شانس یافتن خودور بهتر و معماله پر سود برای فعالان این بازار است. سرویس خودرو رادار شبانه‌روزی و حتی در روزهای تعطیل فعال است و جدیدترین آگهی‌ را در سریع ترین زمان برای مشترکان خود ارسال می‌کند. علاوه بر این مشترکین لازم نیست برای یافتن خودروی مد نظر همه سایت‌ها رو به صورت مدام چک کنند. خودرو رادار به طور همزامان این سایت‌ها رو بررسی کرده و آگهی مناسب را برای شما ارسال می‌کندو

۹- آیا می توانم از سرویس به صورت آزمایشی استفاده کنم؟

بله، سرویس خودرو رادار یک دوره تست ۷ روزه رایگان دارد که به شما کمک خواهد کرد قبل از خرید از همه امکانات و قابلیت های این سرویس مطلع شده و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

۱۰- چطور می توانم سرویس را خریداری کنم؟

شما کافی است در بات تلگرامی یا اپ خود، از منو تنظیمات و تمدید اشتراک را بزنید و سپس با زدن لینک به صفحه انتخاب پکیج و خرید سرویس منتقل خواهید شد.

۱۱- نحوه دسترسی به پشتیبانی چگونه است؟

پشتیبانی آنلاین سرویس به صورت تعاملی در ربات صورت می‌گیرد و ضرورتی برای تماس تلفنی وجود ندارد. برای رفع سریع‌تر مشکل می‌توانید در ربات با پشتیبانی چت کرده و سوال یا مشکل خود را بیان کنید. همچنین می‌توانید از سرشماره ذکر شده در قسمت پشتیبانی اپ به ما پیامک بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا